C9 - Dag 8

Jag mår så himla bra! Kroppen känns mycket lättare och knoppen mycket piggare. Tänk att jag skulle få uppleva en sådan skillnad, det hade jag aldrig kunnat ana. Idag är vi inne på C9 kurens sista dag, en dag jag trodde jag skulle längta mer efter. Snarare kommer jag att sakna mina tydliga riktlinjer när det gäller kosten och hoppas att jag kommer uppleva samma energinivå och lätthet i kroppen även efter avslutad kur. 
 
Nu är jag taggad till tänderna inför sista dagen på kuren och att imorgon få ställa mig på vågen och plocka fram måttbandet för sista gången!
 

C9 Dag 8 upplägg
 
Frukost
En shot Aleo Vera gel
1 tablett Forever Therm
Shake bestående av:  2,5 dl osötad kokosmjöl, 4 frusna jordgubbar, 1 skopa forever ultra vanilj.
 
Mellis
En påse forever fiber som löstes upp i en kopp osötat grönt te
 
Lunch
Shake bestående av:  2,5 dl osötad kokosmjöl, 4 frusna jordgubbar, 1 skopa forever ultra vanilj.
 
Middag
Kycklingburgare på 120 gram kycklingfärs, 120 gram ugnsbakad sötpotatis, ett surdegsbröd (50 gram á 150 kcal) samt grönsaker från "fria listan"
 
Kvällsmat
2,5 dl vatten
 
Utöver detta unnade jag mig två äpplen och jordgubbar

 
 
Allmänt, C9 | |
Upp