Konstpaus

Oj vad det var längesedan jag lämnade avtryck här på bloggen. Närmare bestämt 13 månader sedan.
Det var nog helt enkelt så att livet kom emellan. Heltidsjobb, barn, renovering, träning, resor, nöjen, ja allt ska ha sin beskärda del av min vakna tid och bloggen prioriterades bort. Men, jag är ju en trogen bloggläsare och blir alltid så otroligt sugen på att blogga när våren närmar sig och speciellt när det blir ljusare och man kan ta lite roligare bilder och dela med sig av.
 
Och så även i år smög sig suget på och jag är nu redo för att ta tag i bloggandet igen. I alla fall på halvfart med oregelbundna inlägg när känslan slår till. Skriva för skrivandets skull känns värdelöst och är inte alls syftet med denna blogg. 
 
Vad är då syftet?
Ja, du en gång i tiden handlade det mesta om mig, mig, mig och min shopping, träning och kosttips. Nu skulle jag säga att vågskålen har slagit över vilket också var anledningen till att jag startade denna nya bloggen när jag fick barn. Nu handlar det mesta om mammalivet, vardagspussel (som kan vara väldigt charmigt för den delen) träning och husfix.
 
Är ni sugna på at hänga med?
 
Då kör vi! 
Allmänt | |
Upp