Shopping - Mellandagsrea

Varför är det alltid samma sak...
Så fort man ska bege sig för att fynda på rean i stan så handlar man massor av vårnytt till ordinarie pris för att man är så trött på höst/vinterkläderna i butiken.
 
Så är det i alla fall för mig, varje år! I år lyckades jag köpa en topp på rean och resterande från vårnyheterna. Men eftersom jag älskar känslan av att fynda gav jag mig ut på nätet för att leta fynd istället. Mycket bättre att sitta hemma och klicka runt än att irra omkring i affärerna med alla andra miljoner människor som driver omkring.
I år tog jag mig ett långt bad, hoppade ner i min nya flanellpyjamas som jag fick i julklapp av mamma och pappa och letade fynd på H&M. Efter en stund hade jag fyllt varukorgen med såväl kläder och skor till mig som till lilla Esther. Nu längtar jag redan spänt på att få hämta ut paketet!
 
Har ni fyndat något på rean i år? Eller har ni tips på sidor med bra rea?
 
Allmänt, Shopping | |
Upp