Firar pappersbröllop

Självklart måste man fira när man har bröllopsdag, och inte vilken bröllopdag som helst utan pappersbröllop. Vi hade sedan tidigare ordnat med barnvakt så att vi skulle kunna njuta av dagen bara vi två utan att passa mat och sovtider. 
 
Första stoppet blev blosmterbutiken där floristen som bundit min brudbukett hade bundit en miniversion av den. Den var ljuvlig och doftade precis som jag minns att den gjorde den där dagen för två år sedan. White O´hara roser är verkligen något av de vackraste i blomsterväg. Därefter åkte vi in till stan där vi lunchade och sedan strosade omkring i stan på tu man hand. Det blev en kaffe i solen och lite shopping längs gågatan innan vi begav oss tillbaka mot bilen. Efter en härlig eftermiddag i stan körde vi till den plats där våra bröllopsbilder togs efter vigseln för två år sedan. Vi dukade upp med smarrigt alkoholfritt bubbel, muffins som vi köpte med oss från stan och bara la oss ner i solen och njöt. Det här har verkligen varit vår dag från början till slut och såå välbehövligt mitt i all renoveringskaos som råder hemma hos oss just nu. 
 
Johan som varit på Pokenader var och varannan dag denna semestern lyckades övertala mig om att ladda ner appen och nu jagar även jag lite försiktigt Pokémons. Dock är jag långt ifrån insatt i hur det fungerar eller vidare fanatisk med telefonen uppe hela tiden. Men lite mysigt är det allt att spela tillsammans.

Kort sagt, vi fick en helt fantastisk bröllopsdag. Livet är allt bra underbart! <3
 
 
Allmänt, Fotograf | |
Upp