Nya skor

 
Häromdagen tog jag med mig Esther på en shoppingtur i stan...big mistake...
Att försöka tämja en vild 1,5 åring i ett köpcenter är så gott som omöjligt. I alla fall för mig..
Efter diverese mutningsförsök och gråtfest fick jag stresshandlat det jag var på jakt efter och sedan återvända hem. Det som förvånade mig mest var inte svetten på ryggen utan alla riktigt bra köp jag gjorde, trots stressen. Bland annat köpte jag dessa snyggingar till boots. Med lite grövre sula gör de sig perfekt nu i vinter när det är som mildast. Perfekt grepp även om man skulle ta en tur med vagn eller en vild 1,5 åring. Utöver dessa fantastiska skor blev det kläder till Esther (såklart) lite smycken från rean, några klädseplagg från H&M och Gina samt praktiska förskolesaker som fleeceställ och extraklädesväska. 
 
 
Allmänt, Shopping | |
Upp