Nya höstjackor

När vi körde hemåt från Göteborg förra helgen så stannade vi till på Freeport i Kungsbacka. Jag har hört mycket gott om stället och vet många vänner och bekanta som gjort fin fina fynd där genom åren. När vi nu ändå hade vägarna förbi passade vi på att stanna till för ett litet blöjbyte och en shoppingtur. Och tur var väl det....
 
För jag lyckades hitta inte mindre än två stycken nya höstjackor på MQ's outlet. Jag är ingen människa som brukar fynda på Reor så detta var en väldig glädje och något helt nytt för mig. Den första jackan var en midjekort jacka i syntetiskt skinn i en dov camel färg från MQ's egna märke 365. Denna vara var nedsatt med över 70%!  Den andra jackan var en lite längre jacka i parkas modell och i ett grövre vatten avvisande tyg från märket Elvine. Även här var priset reducerat med generösa 60%. Man tackar ja! Två jackor till priset av en. Inte ofta men får den chansen.

 
 
Allmänt, Shopping | |
#1 - - KARIN B:

Så fina jackor!

Svar: Tack :) nu längtar jag bara efter att få använda dem :)
Maria Dahl

Upp