En känslosam dag

För två år sedan var det en nervös och förväntansfull tjej som satt i frisörens händer och fixade håret inför den stora dagen vid just denna tiden. Kl 15:00 skulle vi säga ja till varandra i kyrkan inför vänner, släkt och familj. Känslorna var mer utanför kroppen och det kändes som en dusch av kolsyra som bubblade upp innanför huden av spänning och förväntan. 

Idag firar vi pappersbröllop och för varje dag som går blir jag bara mer och mer kär i mannen i mitt liv, Johan. Johan gör mig verkligen till den lyckligaste i hela världen och inga ord är stora nog för att beskriva hans betydelse för mig. Delar med mig av ett gäng bilder från vår bröllopsdag som betyder mycket för mig. 

Störst av allt är kärleken <3

 
Allmänt | |
#1 - - ISA:

guuud så du var vacker. Vilken lycka! grattis på dagen :)

Svar: Tusen tack :)
Maria Dahl

#2 - - Hanna Karlsson:

Vilka vackra bilder från ert bröllop. Grattis i efterskott. :-)

Svar: Tack :) Det är verkligen en av livets bästa dagar :)
Maria Dahl

#3 - - johanna:

så fina bilder och så fint skrivet! väldigt vacker klänning du hade.

Svar: Tusen tack :) Och vad kul att du hittade till min blogg. Klänningen var underbar, en vacker skapelse från Italien.
Maria Dahl

#4 - - JUNITJEJ:

Vilken vacker brud du var!

Svar: Tusen tack :)
Maria Dahl

Upp