Höstnytt i garderoben

Hösten närmar sig med stormsteg och det längtar jag till lite i smyg. Jag vet att vi ska njuta av sommaren som är här men jag kan ändå inte låta bli att längta efter långbyxor och koftor. Under veckan som gått har jag shoppat lite höstnytt som ligger och väntar på att få börja användas när kylan slår till. Än finns inte allt från butikernas höstkollektioner ute i butik men jag suktar redan efter en rad nya plagg. Den blommiga bomberjackan nedan var ett av plaggen jag trånat efter och nu äntligen lyckades lägga band på i min storlek.
 
 
 
 
 
Allmänt, Shopping | |
#1 - - MADDISENJ.SE:

Snygga plagg!!

Svar: Tack :) Nu längtar jag bara efter att få börja använda dem (man får väl längta lite i smyg efter hösten) haha... Jackan har jag varit på jakt efter länge.
Maria Dahl

#2 - - Hanna Karlsson:

Vilka snygga käder. Gillar särskilt den blommiga jackan och brallorna.

Svar: Tack :) Jackan är verkligen också min favorit, varit slutsåld i min storlek i alla butiken jag besökt men nu äntligen lyckades jag kamma hem en :)
Maria Dahl

#3 - - Sandra Bergström:

Den där blommiga jackan har jag med spanat på...mycket fin! På tal om kläder - den svarta klänningen du har på din profilbild här till vänster är väldigt fin, får man fråga vart du köpt den? :)

Svar: Ja jag älskar mönstret 😍 den svarta klänningen är från Hm förra hösten. Tyckte mig dock se den där i år igen :) fantastiskt skön och fin ;)
Maria Dahl

#4 - - JUNITJEJ:

Kanonfina plagg!

Svar: Tackar :)
Maria Dahl

Upp