Vårrensning i garderoben

Efter att C9 dragit fram genom mitt liv är jag numera några centimeter smalare runt midjan och kan äntligen hoppa i samtliga av mina gamla plagg. Då jag efter graviditeten kände att allt hopp var ute om min gamla garderob började jag köpa på mig plagg i storlek 38 för att "safe:a" så att jag skulle ha något att ha på mig när vi skulle iväg på festligheter etc. Men nu när jag går genom min nya uppdaterade garderob är det nästan inget som passar i storlek 38:a. Alla fina plagg som går att användas med ett midjebälte eller liknande har jag valt att spara till en eventuell ny graviditet, resten fick idag slängas ut på vår lokala köp och sälj-sida. Nu ikväll har det haglat in folk som har köpt delar av min 38:e garderob. Känslan är så oerhört härlig, ut med det gamla och in med det ännu äldre haha min gamla garderob. 
 
För att fira mina fina resultat med C9 passade jag och mamma på att idag åka iväg på en liten shoppingtur. Med mig hem fick jag lite nya byxor som numera sitter där de ska sitta ( i rätt storlek) och lite våriga toppar, och självklart massor till lilla Esther. Nu ska jag återgå till min utrensning och bara glädjas åt hur jävla grym jag är.
 
 
 
 
Allmänt, C9, Shopping | |
Upp