Tillsammans mot cancer


Igår var det dags för VIP shopping på Lindex och jag var på plats till öppningen för att kika på alla fina plagg. Det bjöds på fin frukost och 10% på ett helt köp även från övriga soritmentet. Jag hade sedan tidigare riktat in mig på några av de fina #lindexpink plaggen men en del av dem blev en besvikelse när det kommer till passform. Istället för kläder till mig blev det istället ullplagg till Esther inför den kalla säsongen som är här och självklart det årliga armbandet var intäkter går till cancerforskningen. Då jag var en av de första till kassan fick jag mig en liten goodiebag också, i den fanns det ett litet Essie nagellack och Lindex egna volumising mascara. Ska bli spännande att testa deras egna mascara, hört mycket bra om deras skönhetsserie. 
 
Allmänt, Shopping | |
Upp