Dagar utan mina hjärtan

Visst är det så att man som förälder längtar efter hela nätters sömnn och kvällar med egentid. Men visst är det också så att när man väl är iväg och får detta går man och lägger sig väldigt tidigt, sover dåligt och saknar sitt lilla frö så det svider i hjärtat. 
 
Efter två dagar på språng med jobb längtar jag till lördagsmorgon när jag ska få pussa och gosa med mitt lilla hjärta igen. Vardagen och dess charm är ändå alltid bäst. Och inget går väl upp emot att få trängas i säng med sina två favoriter.

 
Allmänt | |
#1 - - MADDISENJ.SE:

Men så härlig och söt bild!

Nja när jag jobbar sådär långa pass mellan 07.00-21.45 så får man hoppas att det inte är för mycket att göra så man hinner med sin lunch och middagsrast, men det är tyvärr inte alltid man hinner det, beror helt på hur dåliga patienter man har osv. Men som tur är jobbar man inte sådana pass särskilt ofta utan bara när det krisar!

Upp