Samla tankarna över lite egentid

Idag är det Esthers sista inskolningsdag innan hon imorgon ska få vara där själv några timmar. Jag som tycker inskolningen varit  känslomässigt jobbig har idag fått avlastning av världens bästa pappa. Johan kommer vara med från samling till mellis idag och jag ska försöka röja undan i huset inför städarna som kommer imorgon. Det är med andra ord en mjukstart för mig iom att jag vet att Johan är på plats idag samtidigt som jag får min första hela dag borta ifrån Esther. Åh vad jag redan saknar min lilla tjej bara jag skriver detta. Känns som att jag aldrig någonsin kommer att kunna acceptera att vi inte ska vara tillsammans hela dagarna längre. Men, återigen.....det är en fas jag vet det!!
 
Nu ska jag samla tankarna och power walka en lååång runda (med ljudet på telefonen på högsta volym så klart)
 
Allmänt | |
Upp